Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, June 9, 2010

MusIca...?


Salam semua...
Malam nie ak ad kat dlm my precious bilik... With nothing to do... Bored(-.-')
Aku bru tgk berita td..mcm2 benda berlaku kat luar rumah ak nie.,.. Hmm..mcm xpercaya jer sume benda yg telah terjadi dan akan blum lg terjadi...
Pelik kan?
Malaysia jer belum mengalami semua nie....
Alhamdulillah...
Aku byk baca dari blog org...artikel...sume nyer mcm xlogik pulak...
Mesti korg pernah dgr pasal Freemansory(FM) kan?

Freemansory nie...dari apa yg telah ak baca dan faham....merupakan kumpulan elit yg menguasai semua bidang2 yg berkaitan dgn arts and musics....
Kalau korg nk tau...sume penyanyi barat kebanyakannya involve dgn kumpulan nie...
Seolah2 mereka ini merupakan 'boneka' utk FM nie...

Aku mmg minat giler lagu2 penyanyi barat berbanding dgn penyanyi kat tanah air ak ni...kdg2 ak rs mcm penyanyi kita ni sumenyer mcm copycat..juz tiru style penyanyi barat..
But then..xjgk kan... masing2 ada style diorg tersendiri...
xboleh nk ckp pape....

Tapi aku paling terkejut giler bila dapat tau yg penyanyi2 yg ak minat ni sumenyer ada kaitan dgn FM ni...hmm.,....cedih2...
xsangka plk jd mcm tu...
aku minat muzik diorg...
tp aku xberminat dgn lifestyle or fashion diorg...
Pape pun..
kalau korg nk tau lebih lanjut pasal FM nie dari kalangan artis barat...
korang leh tgk kat link nie...
artikel dia amat bagus and memberangsangkan...
(^.-) papai

No comments:

Post a Comment